Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 31.05.2020 12:19 Publikacja: 31.05.2020 11:37
Foto: Simon Dawson
W ramach pierwotnej oferty publicznej (IPO) JDE Peet's, właściciel, marek kawy, L'OR, Jacobs, Douwe Egberts,. Senseo, Tassimo, Moccona, Kenco, Pickwick, Pilao i Peet's Coffee pozyskała w piątek 2,25 mld euro, a 20 banków związanych z organizacją debiutu zainkasuje 59,8 mln dolarów honorariów, w tym globalni koordynatorzy BNP Paribas JP Morgan i Goldman Sachs po 6,2 mln — oceniła firma Refinitiv.
Duże zainteresowanie inwestorów w rodzaju Quantum Partners George Sorosa skłoniło JDE do przyspieszenia wejścia na giełdę spodziewanego w czerwcu. Rosnący popyt i wirtualny marketing okazały się skuteczniejsze od tradycyjnej formy prezentacji kandydata, roadshow, pozwalając inwestorom oszczędzić czas i otwierając w przyszłości możliwość zmian w trybie sprzedaży akcji w ramach IPO.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kawa w Stanach Zjednoczonych jest coraz droższa. Cła Donalda Trumpa, nałożone na największych światowych eksport...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Z początkiem 2026 r. Grupa Żywiec zakończy produkcję w Browarze Namysłów. Zwolni pracowników i sprzeda sam zakła...
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas