Reklama

Rewolucja w McDonald’s: koniec samoobsługowych automatów z napojami

Sieć pozbywa się jednego ze swoich znaków rozpoznawczych, samoobsługowe nalewaki z napojami znikną stopniowo z restauracji w USA do 2032 r.

Publikacja: 12.09.2023 15:44

Koniec samoobsługowych automatów z napojami w McDonald’s

Koniec samoobsługowych automatów z napojami w McDonald’s

Foto: Bloomberg

Jak czytamy w komunikacie McDonald’s, wyeliminowanie samoobsługowych automatów z napojami gazowanymi to efekt zmian zachowań klientów, wywołanych przez pandemię.

Przez dziesięciolecia McDonald’s pozwalał klientom samodzielnie nalewać napoje w swoich placówkach, choć zazwyczaj robili oni to znacznie częściej niż jeden raz. Jednak zachowania konsumentów zmieniły się od czasu pandemii, a sieć odnotowała gwałtowny rozwój działalności dzięki usługom typu drive-thru i dostawom. W efekcie mniej osób decyduje się na jedzenie w stacjonarnych placówkach, co zmniejsza zapotrzebowanie na automaty.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama