Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 17:27 Publikacja: 25.01.2023 17:26
Foto: AFP
Kilka tygodni temu na rynek trafiła limitowana seria nowych cukierków M&M’s, smakujących oczywiście tak samo, jak zawsze. Limitowana oferta miała „celebrować” kobiety „przełamujące bariery” i promowana była przez żeńskie odpowiedniki dotychczasowych gadających cukierków znanych z reklam M&M’s.
Nowa postać, Purple (w polskiej wersji Wiola) „zaśpiewała” nawet specjalną piosenkę w klipie reklamowym. Postać Purple miała być symbolem wolnej od stereotypów młodej kobiety, po prostu spełniającej swoje marzenia.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Ludzie muszą ograniczyć jedzenie mięsa i cukru o połowę i jeść dwa razy więcej owoców i warzyw – przekonują auto...
Zakaz reklamy alkoholu w Polsce to w praktyce koniec legalnych kampanii piwa – branża ostrzega, że 187 mln zł bu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas