Reklama
Rozwiń
Reklama

Rosjanie podrobili Coca-colę, ale im nie wyszła

W sklepach Moskwy pojawiła się Coca-cola, choć amerykański koncern pożegnał ten rynek po rosyjskiej napaści na Ukrainę. Rosjanie na napój się rzucili, a potem zaczęli pisać skargi, że smakuje obrzydliwie. Okazało się, że to podróbka „niewiadomego pochodzenia”.

Publikacja: 08.12.2022 13:11

W Rosji pojawiły się liczne podróbki amerykańskiego napoju

W Rosji pojawiły się liczne podróbki amerykańskiego napoju

Foto: PAP/EPA

Rosyjska inspekcja żywnościowa (Rospotriebnadzor) Moskwy i regionu moskiewskiego rozpoczęła sprawdzanie medialnych doniesień o pojawieniu się prawdopodobnie fałszywego napoju Coca-Cola w sprzedaży w regionie stołecznym.

„Reklamacje dotyczące produktów niezidentyfikowanego pochodzenia otrzymały departamenty Rospotriebnadzoru w Moskwie i obwodzie moskiewskim. Rozpoczęło się dochodzenie w tej sprawie. (…)Wiele publikacji twierdziło, że podrobiony napój mógł trafić na półki” – cytuje komunikat prasowy agencja Interfaks.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama