Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.06.2025 15:07 Publikacja: 05.12.2021 12:11
Foto: Bloomberg
Carlos Agusto Rodrigues de Melo, przewodniczący spółdzielni rolno-hodowlanej z Guaxupé w stanie Minas Gerais poinformował przy okazji, że spółdzielnia zamierza zastosować po raz pierwszy jako alternatywę dla transportu kontenerowego 1000-kilogramowe worki do przewożenia kawy w ładowniach suchych masowców. — W ten sposób wyślemy ponad 100 tys. worków. To rozwiązanie pozwali uniknąć wysokich stawek za kontenery i ich braku na rynku — powiedział Reuterowi.
Kawa, podobnie jak kakao, cukier rafinowany i bawełna są tradycyjnie przewożone kontenerami, ale ostatnio ich brak i zmniejszona ładowność statków zmusiły do szukania rozwiązań zastępczych. Prezes Melo zapowiedział, że spółdzielnia zamierza korzystać z tak dużych worków w transporcie innych towarów.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas