Reklama

Kompania Piwowarska zaleje rynek nowościami

Czołowy producent piwa w Polsce przygotowuje się do sezonu. Wprowadzi na rynek m.in. niepasteryzowanego Prażubra i Lecha Ice Mojito.

Publikacja: 16.03.2016 14:20

Czołowy producent piwa w Polsce przygotowuje się do sezonu.

Czołowy producent piwa w Polsce przygotowuje się do sezonu.

Foto: Bloomberg

Na półkach sklepowych pojawi się także Tyskie w nowej butelce oraz kolejny Redd’s – tym razem o smaku granatu i maliny.

- Uważnie śledzimy i analizujemy piwne trendy oraz przyglądamy się upodobaniom piwoszy. Dlatego zawsze na sezon staramy się przygotować dla nich kilka nowych, wyjątkowych propozycji – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. public relations w Kompanii Piwowarskiej.

– W najbliższych miesiącach nasza oferta poszerzy się o same ciekawe smaki, będzie coś dla wielbicieli piw smakowych czy shandy ale także dla miłośników piwnej tradycji - dodaje.

W sezonie letnim szczególnie dobrze sprzedają się tzw. mieszanki piwa i lemoniady czy soków. W tym roku Kompania Piwowarka dołączy do swoich lekkich piw Lech Ice Mojito (zawiera 2 proc. alkoholu).  Jak podaje,  ilościowych testach konsumenckich  79 proc. badanych zadeklarowało chęć zakupu tego produktu, a 87 proc. z nich uznało, że dobrze orzeźwia.

Na przełomie kwietnia i maja w sklepach pojawi się niepasteryzowane wersja piwa Żubr. Kompania będzie oferować go pod marką Prażubr.

Reklama
Reklama

Według firmy w 2016 roku wielkość sprzedaży piwa może pójść w górę 0,7 proc. W głównej mierze spowodowany zostanie przez wydarzenia sportowe, czyli Mistrzostwa Europy w piłce nożnej oraz igrzyska olimpijskie.

Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama