Kompania Piwowarska zaleje rynek nowościami

Czołowy producent piwa w Polsce przygotowuje się do sezonu. Wprowadzi na rynek m.in. niepasteryzowanego Prażubra i Lecha Ice Mojito.

Publikacja: 16.03.2016 14:20

Czołowy producent piwa w Polsce przygotowuje się do sezonu.

Czołowy producent piwa w Polsce przygotowuje się do sezonu.

Foto: Bloomberg

Na półkach sklepowych pojawi się także Tyskie w nowej butelce oraz kolejny Redd’s – tym razem o smaku granatu i maliny.

- Uważnie śledzimy i analizujemy piwne trendy oraz przyglądamy się upodobaniom piwoszy. Dlatego zawsze na sezon staramy się przygotować dla nich kilka nowych, wyjątkowych propozycji – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. public relations w Kompanii Piwowarskiej.

– W najbliższych miesiącach nasza oferta poszerzy się o same ciekawe smaki, będzie coś dla wielbicieli piw smakowych czy shandy ale także dla miłośników piwnej tradycji - dodaje.

W sezonie letnim szczególnie dobrze sprzedają się tzw. mieszanki piwa i lemoniady czy soków. W tym roku Kompania Piwowarka dołączy do swoich lekkich piw Lech Ice Mojito (zawiera 2 proc. alkoholu).  Jak podaje,  ilościowych testach konsumenckich  79 proc. badanych zadeklarowało chęć zakupu tego produktu, a 87 proc. z nich uznało, że dobrze orzeźwia.

Na przełomie kwietnia i maja w sklepach pojawi się niepasteryzowane wersja piwa Żubr. Kompania będzie oferować go pod marką Prażubr.

Według firmy w 2016 roku wielkość sprzedaży piwa może pójść w górę 0,7 proc. W głównej mierze spowodowany zostanie przez wydarzenia sportowe, czyli Mistrzostwa Europy w piłce nożnej oraz igrzyska olimpijskie.

Na półkach sklepowych pojawi się także Tyskie w nowej butelce oraz kolejny Redd’s – tym razem o smaku granatu i maliny.

- Uważnie śledzimy i analizujemy piwne trendy oraz przyglądamy się upodobaniom piwoszy. Dlatego zawsze na sezon staramy się przygotować dla nich kilka nowych, wyjątkowych propozycji – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. public relations w Kompanii Piwowarskiej.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”
Przemysł spożywczy
Włoska restauracja daje darmowe wino klientom. Warunkiem posiłek bez telefonu
Przemysł spożywczy
Polacy przestaną kupować chiński miód? Mogą na to wpłynąć nowe przepisy
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Przemysł spożywczy
FAO: ceny żywności wzrosły w marcu po 7 miesiącach spadku