Reklama

Gwałtownie rośnie sprzedaż piwa z minimalną ilością alkoholu

W pierwszej połowie 2016 r. o niemal 80 proc. zwiększyła się sprzedaż chmielowych trunków ze śladową ilością alkoholu.

Aktualizacja: 09.08.2016 07:08 Publikacja: 08.08.2016 19:47

Foto: 123RF

W tak szybkim tempie nie rósł popyt na żaden inny produkt z polskich browarów – podaje za firmą badawczą Nielsen Kompania Piwowarska, lider polskiego rynku piwa wartego niemal 15 mld zł. Druga połowa roku nie powinna być gorsza, bo do m.in. Lecha Free Kompanii Piwowarskiej oraz bezalkoholowego Żywca z Grupy Żywiec dołączyło piwo firmy Carlsberg Polska. Do swojej oferty przed kilkoma dniami wprowadziła ona Carlsberg Non Alcoholic w puszce 0,33 l.

– Na segment piw bezalkoholowych w Polsce przypada wciąż niecały procent rynku. Niemniej patrząc na dynamikę sprzedaży całej kategorii oraz na inne kraje europejskie, gdzie półka z piwami bezalkoholowymi jest bardzo urozmaicona, spodziewamy się dalszego wzrostu ich sprzedaży – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. PR Kompanii Piwowarskiej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama