Reklama

Nowe piwa już nie tylko latem

Browary coraz ostrzej walczą o portfele piwoszy jesienią i zimą. To urozmaica ofertę, ale nie przywróci boomu na rynku.

Publikacja: 28.10.2015 12:25

Nowe piwa już nie tylko latem

Foto: 123rf.com

- Wraz z rosnącym zainteresowaniem konsumentów specjalnościami rynek piwa powoli przestaje mieć charakter wyłącznie sezonowy – mówi „Rzeczpospolitej" Magdalena Brzezińska, rzecznik Grupy Żywiec, wicelidera rynku piwa.

A to - jak podkreśla Beata Ptaszyńska - Jedynak, rzecznik firmy Carlsberg Polska, trzeciego gracza krajowej branży piwowarskiej - sprawia, że jesień i zima stają się coraz ciekawszym czasem dla browarów.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama