Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.10.2015 12:25 Publikacja: 28.10.2015 12:25
Foto: 123rf.com
- Wraz z rosnącym zainteresowaniem konsumentów specjalnościami rynek piwa powoli przestaje mieć charakter wyłącznie sezonowy – mówi „Rzeczpospolitej" Magdalena Brzezińska, rzecznik Grupy Żywiec, wicelidera rynku piwa.
A to - jak podkreśla Beata Ptaszyńska - Jedynak, rzecznik firmy Carlsberg Polska, trzeciego gracza krajowej branży piwowarskiej - sprawia, że jesień i zima stają się coraz ciekawszym czasem dla browarów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas