Telepizza wchodzi do Iranu

Telepizza jako pierwsza europejska sieć szybkich dań ujawniła plany wejścia do Iranu kontynuując proces internacjonalizacji, bo w Hiszpanii ma słabe wyniki

Publikacja: 03.12.2016 08:29

Telepizza wchodzi do Iranu

Foto: 123RF

Po wejściu do W. Brytanii (80 punktów w ciągu 10 lat zaczynając od 2016 r.), Arabii Saudyjskiej (3 punkty w Pijadzie, 100 w kraju w ciągu 10 lat) i na Maltę (pierwszy punkt w I kwartale 2017, wspólnie z miejscowym partnerem Josephem Attardem, trzy następne w ciągu 3 lat), międzynarodowa sieć fast food z centralą w Madrycie uruchomi — w strategicznym sojuszu franczyzowym z Momenin Investement Group (MIG) — w ciągu 10 lat na terytorium Iranu 200 punktów, zaczynając w marcu 2017 od Teheranu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem