Reklama
Rozwiń
Reklama

Telepizza wchodzi do Iranu

Telepizza jako pierwsza europejska sieć szybkich dań ujawniła plany wejścia do Iranu kontynuując proces internacjonalizacji, bo w Hiszpanii ma słabe wyniki

Publikacja: 03.12.2016 08:29

Telepizza wchodzi do Iranu

Foto: 123RF

Po wejściu do W. Brytanii (80 punktów w ciągu 10 lat zaczynając od 2016 r.), Arabii Saudyjskiej (3 punkty w Pijadzie, 100 w kraju w ciągu 10 lat) i na Maltę (pierwszy punkt w I kwartale 2017, wspólnie z miejscowym partnerem Josephem Attardem, trzy następne w ciągu 3 lat), międzynarodowa sieć fast food z centralą w Madrycie uruchomi — w strategicznym sojuszu franczyzowym z Momenin Investement Group (MIG) — w ciągu 10 lat na terytorium Iranu 200 punktów, zaczynając w marcu 2017 od Teheranu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama