Konsumentka musi przeprosić właściciela sklepu za pomówienie go w gazecie, że sprzedał jej zapluskwione meble, wskutek czego sprawa trafiła do prokuratury.
Dokument tożsamości, potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej oraz formularz odstąpienia od umowy – takie dokumenty przed zawarciem umowy każdy...
Serwis Consumer Classroom to najnowsza inicjatywa Dyrekcji Generalnej ds. Zdrowia i Konsumentów Komisji Europejskiej. Na stronie dostępne są m.in. materiał...
Najnowsze decyzje delegatury UOKiK w Lublinie dotyczą przedsiębiorców zajmujących się handlem w Internecie oraz zawierających umowy w mieszkaniach konsumen...
Spółka deweloperska Eko-Park z Warszawy reklamowała mieszkania w promocyjnych cenach, których nie było w jej ofercie. Wprowadzało to potencjalnych nabywców...
Wynajmujący, którzy zdecydują się zgłosić dochody z najmu fiskusowi, mogą liczyć na ułatwienia przy pozbywaniu się niechcianych lokatorów. W praktyce jedna...
Agencje nieruchomości z Łomży i Chełma stosowały postanowienia nakładające zbyt wysokie kary umowne, gdy ich klienci – sprzedający lub kupujący – zawarli t...
Praktyka handlowa wprowadzająca w błąd konsumenta jest nieuczciwa, a zatem zakazana, przy czym nie zachodzi konieczność wykazania, że jest ona sprzeczna z...
23 tys. kontroli, 18 tys. zawiadomień od konsumentów o niewłaściwej jakości sprzedawanych towarów – to efekty pracy Inspekcji Handlowej w 2012 roku. Sprawd...
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał e-sklep optyczny Vision Express za niedozwolone postanowienia zawarte w regulaminie karą w wysokości...