Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.11.2017 09:50 Publikacja: 10.11.2017 09:20
Foto: Adobe Stock
Do Komisji wpłynęła skarga na reklamę Panoramy Firmy wyświetlaną przed seansami filmowymi. Kobieta, która poczuła się dotknięta wskazała, że reklama promuje i traktuje sytuację rozwodową jako usługę. Tymczasem jak podkreśliła, rodzina i małżeństwo jest nadrzędną wartością każdego społeczeństwa, należy dążyć do jej zachowania i pomocy czy mediacji w ramach jej ocalenia.
- Reklama jest sprzeczna z dobrymi obyczajami i uchybiająca w system wartości człowieka. Sugerowanie, że obrączkę można wyrzucić do toalety kiedy się znudzi jest rażące, promowanie rozwodów jest niedopuszczalne – napisała skarżąca.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Czy rząd może publikować wyroki Trybunału Konstytucyjnego, czy powinien to robić to sam TK? - to sedno pytania p...
W Polsce mamy ponad 10 tysięcy jezior oraz tysiące kilometrów rzek, z czego znaczna część otoczona jest działkam...
Powód nie będzie musiał spłacać rat od momentu doręczenia bankowi pozwu. Paradoksalnie może to osłabić pozycję k...
Prokuratura Europejska (EPPO) jest właściwa w sprawach postępowań w sprawach przestępstw przeciwko interesom fin...
Opłaty za obowiązkowe badania techniczne samochodów pójdą w górę od września. Wiceminister infrastruktury Stanis...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas