Reklama
Rozwiń
Reklama

Firmowy Święty Mikołaj częściej obdaruje pracowników premią

Niemal każdy pracodawca zainwestuje w tym roku w jakieś benefity z okazji świąt Bożego Narodzenia.

Publikacja: 04.12.2023 03:00

Firmowy Święty Mikołaj częściej obdaruje pracowników premią

Foto: Adobe Stock

Tylko jedna na dziesięć firm nie planuje w tym roku żadnej świątecznej inicjatywy. To jeden z najniższych wyników w historii badań agencji zatrudnienia Randstad, która w tym roku ponownie zapytała pracodawców o ich plany z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. „Rzeczpospolita” jako pierwsza opisuje wyniki sondażu, który w listopadzie br. objął tysiąc firm. I pokazał siłę gwiazdkowej tradycji.

– Jest ona na tyle zakorzeniona w polskich firmach, że pracodawcom trudno jest przejść obojętnie wobec potrzeby przedświątecznych spotkań w zespołach czy choćby skromnych podarunków – komentuje wyniki badania Mateusz Żydek, rzecznik Randstad. Wprawdzie świąteczne bonusy to jednorazowe inicjatywy, lecz ich brak może w długotrwały sposób negatywnie rzutować na wizerunek pracodawcy.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama