Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2025 03:26 Publikacja: 04.12.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Tylko jedna na dziesięć firm nie planuje w tym roku żadnej świątecznej inicjatywy. To jeden z najniższych wyników w historii badań agencji zatrudnienia Randstad, która w tym roku ponownie zapytała pracodawców o ich plany z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. „Rzeczpospolita” jako pierwsza opisuje wyniki sondażu, który w listopadzie br. objął tysiąc firm. I pokazał siłę gwiazdkowej tradycji.
– Jest ona na tyle zakorzeniona w polskich firmach, że pracodawcom trudno jest przejść obojętnie wobec potrzeby przedświątecznych spotkań w zespołach czy choćby skromnych podarunków – komentuje wyniki badania Mateusz Żydek, rzecznik Randstad. Wprawdzie świąteczne bonusy to jednorazowe inicjatywy, lecz ich brak może w długotrwały sposób negatywnie rzutować na wizerunek pracodawcy.
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Krajowy lider rekrutacji online celuje w 1,4 mld zł przychodów w 2030 roku i to rosnąc organicznie. Tempo wzrost...
Większym wyzwaniem niż podawanie widełek wynagrodzenia w ofertach pracy będzie obowiązek ujawniania pracownikom...
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas