Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 23.08.2025 02:00 Publikacja: 18.08.2024 09:55
Premier Donald Tusk
Foto: PAP/Radek Pietruszka
Im częściej pojawiają się pogłoski o kandydowaniu Donalda Tuska na prezydenta Polski, tym bardziej premier deklaruje, że kandydować w wyborach nie będzie, można sparafrazować słynny cytat z A.A. Milne. Przewodniczący Platformy Obywatelskiej po raz kolejny zadał kłam spekulacjom na temat udziały w wyborach prezydenckich. - Im częściej kategorycznie mówię, że nie jestem zainteresowany osobiście wyborami i że nie będę startował, tym częściej czytam później, że "z Tuskiem to nie wiadomo, jak będzie". Nie, nie będę kandydował, nie zamierzam kandydować - powiedział w piątek szef rządu. Prezes Rady Ministrów dodał, że "najbliższe lata to jest naprawdę bardzo poważna harówa". - Ja się czuję kompetentny i dobrze w tym miejscu, w jakim jestem – dodał. To kolejne dementi z ust premiera i jasna deklaracja na temat politycznej przyszłości. Skąd więc pojawiają się liczne spekulacje i pewność komentatorów, którzy na szali kładą własną wiarygodność, żeby przekonać, że Tusk jednak będzie kandydatem Koalicji Obywatelskiej na prezydenta Polski?
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Sytuacja, w której kolejny obiekt wleciał w polską przestrzeń powietrzną, jest na pewno niepokojący - mówił w ro...
Zbigniew Bogucki, szef kancelarii prezydenta Karola Nawrockiego pytany o propozycję prezydenta, by ustawy konsul...
„Kto Pani/Pana zdaniem jest odpowiedzialny za brak polskiego przedstawiciela na szczycie w Białym Domu dotyczący...
Ponad 450 tys. zł Kancelaria Senatu chce wydać na 36,5 tys. materiałów popularyzacyjnych, w tym apteczki, kable...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas