W sieci opublikowano kolejne e-maile, które - rzekomo - mają pochodzić ze skrzynki e-mailowej szefa KPRM Michała Dworczyka, której zawartość mieli przechwycić hakerzy, co ujawniono w czerwcu. Tym razem maile dotyczą prośby do prezesa TVP, Jacka Kurskiego i szefa Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, Jarosława Olechowskiego o emisję określonych materiałów w TVP.

Czytaj więcej

Afera e-mailowa: Współpracownik premiera prosi o "ładny atak w TVP" na sędziów

"Po rozmowach mamy prośbę, by jutro TVP bardzo ładnie zaatakowało te osoby, które taki wyrok wydały i w ogóle warszawski sąd apelacyjny według topowych kancelarii w Warszawie to stajnia augiasza" (tak w oryginale - red.) - napisał 27 września 2018 roku Mariusz Chłopik, współpracownik premiera.

Na Twitterze szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej przekazał, że "nie kojarzy tego maila". "Albo wpadł do spamu albo to po prostu fejk" - napisał Olechowski.

Jednocześnie w dniu wysłania wiadomości do pracowników TVP, w głównym wydaniu "Wiadomości" wyemitowano trzyminutowy materiał na temat decyzji Sądu Apelacyjnego. W materiale wykorzystano m.in. cytaty, które miał podesłać Chłopik. Krótkiej wypowiedzi udzielił również Michał Dworczyk. 

Autor materiału Marcin Szypszak cytuje m.in. słowa Grzegorza Schetyny i przypomina o sprawach FOZZ, Beaty Sawickiej i WGI. O tym wszystkim w swoim mailu miał pisać współpracownik premiera.