Reklama
Rozwiń
Reklama

Zwierzę lądowe na literę...

Sprawdzone pomysły nie rdzewieją. Dowód? „Rzuć hasło". Kolejna wariacja na temat „inteligencji", starej jak świat zabawy, która polegała na wypisywaniu państw, miast, rzek i jezior, których nazwy rozpoczynały się od określonej litery. W grze Yannicka Goberta zabawa przebiega w podobny sposób, tyle tylko, że o wszystkim decyduje rzut specjalnie przygotowanymi kostkami.

Publikacja: 04.10.2019 18:00

Zwierzę lądowe na literę...

Foto: materiały prasowe

Kostek jest dziesięć, po dwie w pięciu różnych kolorach. Na połowie są literki, na drugiej połowie symbole powiązane z kategoriami. Autor wymyślił ich aż 30. Obok takich standardów, jak „znana osoba", „roślina" i „zwierzę lądowe", zaproponował tematy dużo oryginalniejsze, choćby „posiłek", „atrakcja turystyczna" czy „zawód". Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by gracze zastąpili sobie najmniej interesujące ich kategorie swoimi pomysłami, choćby hasłami z dziedziny, która ich interesuje. To przecież kwestia umowna.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Posłuchaj Plus Minus”: Czy inteligencja jest tylko za Platformą
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Plus Minus
Odwaga pojednania. Nieznany głos abp. Kominka
Plus Minus
„Kubek na tsunami”: Żywotna żałoba przegadana ze sztuczną inteligencją
Plus Minus
„Kaku: Ancient Seal”: Zręczny bohater
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Plus Minus
„Konflikt”: Wojna na poważnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama