Reklama
Rozwiń
Reklama

„The Boys”: Make America Great Again

W czasach, gdy filmy o superbohaterach szorują po dnie box office, popularność „The Boys” z każdym sezonem rośnie. W czym tkwi tajemnica sukcesu tej produkcji?

Publikacja: 06.09.2024 17:00

„The Boys”: Make America Great Again

Foto: mat.pras.

Od samych swych początków serial wyprodukowany przez Amazon Prime Video odważnie wchodzi w rejony, w stronę których największe superbohaterskie franczyzy filmowe boją się zazwyczaj nawet spojrzeć. Odrzucając wszelkie ograniczenia wiekowe, pławi się w krwi, flakach i spermie.

Ze swoim bezpardonowym podejściem „The Boys” dekonstruują superbohaterski mit, który Marvel czy DC wciąż uparcie powiela. Twórca serialu Eric Kripke nie pozwala jednak sprowadzić produkcji do czystej zabawy konwencją. Wykazuje zainteresowanie nie tylko popkulturowymi trendami, ale też uważnie śledzi wydarzenia polityczne i zagląda do najbardziej paranoicznych czeluści internetu. Choć serial nigdy do najsubtelniejszych nie należał, to przy okazji czwartego sezonu widzowie o skrajnie prawicowych poglądach już na pewno zrozumieją, że twórcy śmieją im się w twarz.

Promocja Świąteczna!

Wybierz roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Stara-Nowa Pastorałka”: Chrześcijanie mieli poczucie humoru
Plus Minus
„A.I.L.A.”: Strach na miarę człowieka
Plus Minus
„Nowoczesne związki”: To skomplikowane
Plus Minus
„Olbrzymka z wyspy”: Piłat wieczny tułacz
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Michał Zadara: Prawdziwa historia
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama