Aktualizacja: 24.11.2019 14:36 Publikacja: 24.11.2019 00:01
Foto: Fotolia
W spocie zamieszczonym na Instagramie dwaj adwokaci pokazują się w rozpiętych na piersiach koszulach, okularach słonecznych, trzymają w ręku szklankę whisky. Instruują przyszłych klientów, jak postępować w czasie przesłuchania na policji. Trzeba milczeć, dopóki nie pojawi się adwokat. A jeśli policja zażąda kodu do naszej komórki, nigdy nie należy go ujawniać, nigdy też nie należy podawać go swojej dziewczynie.
W innym spocie reklamowym uzyskuje się poradę, by zadzwonić do adwokata, a jednocześnie w tle słychać zapowiadany lot do Kolumbii. Są też adwokaci, którzy do promowania się wykorzystują rap, wiedząc, że niektórzy artyści mają powiązania z kryminalnymi gangami w Sztokholmie. Taki gangsterski romantyzm można było zobaczyć ostatnio, gdy siedmiu obrońców wystąpiło w sali sądu rejonowego Södertörn jako statyści w wideo rapera skazanego na więzienie za kradzież grubego kalibru. W innej reklamówce występuje adwokat, a w tle słychać strzały i wycie syren.
Obserwujemy nieakceptowalną praktykę gminnych organów podatkowych, polegającą na zlecaniu podmiotom świadczącym...
Konstytucja i kodeks wyborczy przesądzają, że uchwała o stwierdzeniu ważności wyborów ma charakter deklaratoryjn...
W praktycznym wymiarze, choć wiemy o wadliwości Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych, niestety jej is...
Zakwestionowanie przez TSUE jednego z przepisów prawa farmaceutycznego to nie tylko ważny krok dla właścicieli a...
Prokurator generalny ma pełną świadomość błędów proceduralnych i instytucjonalnych w SN, a jednak nie jest gotów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas