Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 00:21 Publikacja: 08.03.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Okolice 8 marca to tradycyjnie czas wysypu rozmaitych analiz, sondaży i raportów pokazujących, jak dobrze (lub źle) kobiety sobie radzą w danej dziedzinie i jak przebijają (lub nie) szklany sufit. Nie inaczej jest w tym roku. Ot choćby dziś opisujemy na łamach „Rzeczpospolitej” wyniki najnowszych wyliczeń wywiadowni Dun & Bradstreet. Pokazują one, że usługi konsumenckie (w tym fryzjerskie i kosmetyczne), gastronomia i hotelarstwo, usługi medyczne oraz finansowo-księgowe – to cztery branże, w których w Polsce najwięcej jest „kobiecych” firm z ponad 50-proc. udziałem pań we władzach.
W przypadku przyjęcia projektu noweli ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa w proponowanym kształcie Po...
O integracji, asymilacji i (oby) niedoszłej nowelizacji ustawy o obywatelstwie pisze Jan Bazyli Klakla z Centrum...
W przeważającej większości rozstrzygnięć sądy uznają, że klauzule odnoszące się do zmiennego oprocentowania nie...
Inicjatywa SprawdzaMY pokazała rządowi, jak powinno się pracować. Obok polityki, w oparciu o ekspercką wiedzę i...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Rodzicom dzieci utraconych potrzeba kompleksowych, a nie doraźnych rozwiązań. Może resort rodziny pokusi się jed...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas