Reklama

Obowiązki informacyjne przedsiębiorców po zmianie ustawy konsumenckiej

Nawet jeśli przedsiębiorca nie oferuje w sieci towarów do sprzedaży, musi podać konsumentom swoje podstawowe dane, np. adres – pisze adwokat.

Publikacja: 01.06.2015 09:27

Błażej Wojnicz

Błażej Wojnicz

Foto: materiały prasowe

Nowa ustawa o prawach konsumenta budzi wiele wątpliwości. Wprowadza wiele zmian w relacji konsument – przedsiębiorca, nakładając przy okazji nowe obowiązki na prowadzących firmy. Wśród nich zobowiązanie, którym zostali obciążeni przedsiębiorcy posiadający strony internetowe, które mają charakter wizytówki (reklamy) w wirtualnym świecie. Chodzi o firmy, które nie świadczyły i nie świadczą żadnych usług przez internet, a ich witryna ogranicza się do informacji o przedsiębiorcy, doświadczeniu, zakresie świadczonych usług i ewentualnym cenniku czy danych kontaktowych.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Prawne
Kalikst Nagel: Centralny Port Komunikacyjny, polonizacja i zmiana myślenia
Opinie Prawne
Bogusław Chrabota: Nadchodzą sędziowskie Pompeje?
Opinie Prawne
Patrycja Gołos: Czy rząd zda egzamin z deregulacji?
Opinie Prawne
Ilona Jędrasik: Plan zarządzania Puszczą Białowieską to plan maksimum dla ludzi i przyrody
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Czy minister Żurek idzie na rympał?
Reklama
Reklama