Aktualizacja: 25.08.2015 03:00 Publikacja: 25.08.2015 03:00
Teresa Siudem
Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała
Forma przekazywania obywatelowi informacji jest nie mniej ważna od zawartości merytorycznej pisma. Bo stosowany powszechnie w pismach urzędowych żargon i zdania wielokrotnie złożone powodują, że są one dla adresatów niezrozumiałe.
A klientami urzędów są przecież nie tylko prawnicy. To także osoby mniej wykształcone, starsze. Jak mają stosować się do nakazów zawartych w piśmie, skoro nie wiedzą, o co w nim chodzi?
Wiceminister sprawiedliwości publikuje materiały popierające jednego z kandydatów, a analitycy rozstawiają już s...
Czasem dużo musi się zmienić, by wszystko zostało po staremu. Dotyczy to także podejścia do legislacji i kluczow...
Cieszy to, że – w przeciwieństwie do kampanii prezydenckiej – kandydaci do objęcia poszczególnych funkcji w samo...
Tego właśnie oczekuję od organów władzy publicznej w tym kraju. Działania, które pokazuje, że równość wobec praw...
W ramach deregulacji pojawiła się propozycja ujednolicenia stawek VAT. Na razie na produkty spożywcze. Ale dobre...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas