Reklama

Hity i kity kampanii. Długa i o niczym, ale obfitująca w debaty

Kitem kampanii jest polaryzacja, na którą w ostatniej debacie TVP zagrali Trzaskowski i Nawrocki. Hitem był każdy moment, kiedy mówiło się o tym, że duopol może w końcu runąć. Z jednej strony, ostatnie miesiące przyniosły ożywcze formaty debat, z drugiej – odsłoniły słabość mediów publicznych. Jedni kandydaci mocno finiszowali, innym na końcu brakowało sił.

Publikacja: 16.05.2025 13:25

Hity i kity kampanii. Długa i o niczym, ale obfitująca w debaty

Foto: PAP/Paweł Supernak

Kampania wyborcza oficjalnie ruszyła w połowie stycznia, ale trudno nie odnieść wrażenia, że była dużo dłuższa. Była to najnudniejsza i zarazem najciekawsza kampania. Najnudniejsza, bo właściwie o niczym, choć miała być o bezpieczeństwie. Najciekawsza, bo mniej więcej w połowie wcale nie było oczywiste, kto wejdzie do drugiej tury, a to zmieniłoby kształt polskiej sceny politycznej. Finisz z kolei przyniósł interesujący spór na lewicy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie polityczno - społeczne
Estera Flieger: Pięć wniosków z wykładu prof. Andrzeja Nowaka dla AfD w Berlinie
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie polityczno - społeczne
Maciej Strzembosz: Adam Strzembosz – katolik, Polak, demokrata i sędzia
Opinie polityczno - społeczne
Aleksander Hall: Nie wszyscy wielbiciele profesora Adama Strzembosza – obrońcy praworządności, chcieli go słuchać. A szkoda
Opinie polityczno - społeczne
Jacek Nizinkiewicz: Donald Tusk i Jarosław Kaczyński szykują sobie koalicjantów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie polityczno - społeczne
Zuzanna Dąbrowska: W Sejmie trzeba wprowadzić pełną prohibicję
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama