Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.05.2016 21:47 Publikacja: 11.05.2016 21:47
Foto: Fotorzepa, Jakub Ostałowski
Na 66 slajdach kapitał społeczny wymieniono dwa razy (Mateusz, 17, 52). Markę narodową raz (Mateusz, 19). Przemysłów kreatywnych nie ma wcale.
Kultura, siła generująca ok. 3 proc. PKB, zasługuje na dwie wzmianki. Raz na slajdzie pt. „Włączenie małych miast, obszarów wiejskich i rodzinnych gospodarstw rolnych w procesy rozwojowe" (Mateusz, 53). Po raz drugi wyświetla się na slajdzie pt. „Życie bez wizyt w urzędzie" (nie, nie żartuję: Mateusz, 57), który kulturze stawia trzy wyzwania. Pierwsze: „rzetelne informacje o Polsce (historii, kulturze) w internecie przetłumaczone na języki obce". Taka strona – Culture.pl – już istnieje w wersji polskiej, angielskiej, rosyjskiej, chińskiej, koreańskiej oraz tureckiej i jest portalem referencyjnym dla agencji prasowych, a nawet „New York Timesa". Odwiedza ją średnio 20 tysięcy unikalnych użytkowników dziennie z całego świata, generując milion odsłon miesięcznie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wielce fetowany ostatnio w Polsce Wolfgang Münchau, autor książki „Kaput” o systemowej zapaści niemieckiej gospo...
Zamiast kupować miliony dronów, wojsko uczy się, jak się nimi posługiwać, oraz – co znacznie ważniejsze – jak je...
Jeśli Niemcy przeznaczą 5 proc. PKB na zbrojenia, będzie to nie tylko największy wysiłek od czasów zimnej wojny,...
Sprawy zachodniej granicy i wyniku wyborów prezydenckich wiele łączy. Pokazują jak łatwo rozwibrować opinię publ...
Propozycję resortu zdrowia, by zakazać sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych można odbierać jako ograniczen...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas