LOT – Later Or Tomorrow

Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów – tak twierdzi Richard Branson, sławny i skuteczny biznesmen, znany m.in. z uruchomienia linii lotniczych Virgin.

Publikacja: 22.07.2018 21:00

Polskie Linie Lotnicze LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Jego słowa wzięło sobie do serca szefostwo Polskich Linii Lotniczych LOT. Niestety, albo im się kartki skleiły, albo tekst okazał się za długi. Zachowują się tak, jakby przeczytali wyłącznie zdanie: „Klienci nie są najważniejsi". Z całych sił starają się udowodnić nieszczęsnym pasażerom, że są na szarym końcu zainteresowań firmy.

Od miesięcy LOT toczy otwartą wojnę ze swoimi pracownikami. Jeśli Branson się nie myli, to stopień troszczenia się personelu LOT o pasażerów powinien oscylować w okolicach zera. Czy tak jest? Niewielu to sprawdzi. Powód? Systematyczne odwoływanie i opóźnianie lotów. Sam tego wielokrotnie doświadczyłem.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację