Reklama

LOT – Later Or Tomorrow

Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów – tak twierdzi Richard Branson, sławny i skuteczny biznesmen, znany m.in. z uruchomienia linii lotniczych Virgin.

Publikacja: 22.07.2018 21:00

Polskie Linie Lotnicze LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Jego słowa wzięło sobie do serca szefostwo Polskich Linii Lotniczych LOT. Niestety, albo im się kartki skleiły, albo tekst okazał się za długi. Zachowują się tak, jakby przeczytali wyłącznie zdanie: „Klienci nie są najważniejsi". Z całych sił starają się udowodnić nieszczęsnym pasażerom, że są na szarym końcu zainteresowań firmy.

Od miesięcy LOT toczy otwartą wojnę ze swoimi pracownikami. Jeśli Branson się nie myli, to stopień troszczenia się personelu LOT o pasażerów powinien oscylować w okolicach zera. Czy tak jest? Niewielu to sprawdzi. Powód? Systematyczne odwoływanie i opóźnianie lotów. Sam tego wielokrotnie doświadczyłem.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Marian Gorynia: Gdzie efektywność w rozwoju kraju?
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Obiecanki cacanki, a naród się cieszy…
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Opinie Ekonomiczne
Przemysław Tychmanowicz: Likwidacji podatku Belki nie ma, ale też jest OKI
Reklama
Reklama