Reklama
Rozwiń

LOT – Later Or Tomorrow

Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów – tak twierdzi Richard Branson, sławny i skuteczny biznesmen, znany m.in. z uruchomienia linii lotniczych Virgin.

Publikacja: 22.07.2018 21:00

Polskie Linie Lotnicze LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Jego słowa wzięło sobie do serca szefostwo Polskich Linii Lotniczych LOT. Niestety, albo im się kartki skleiły, albo tekst okazał się za długi. Zachowują się tak, jakby przeczytali wyłącznie zdanie: „Klienci nie są najważniejsi". Z całych sił starają się udowodnić nieszczęsnym pasażerom, że są na szarym końcu zainteresowań firmy.

Od miesięcy LOT toczy otwartą wojnę ze swoimi pracownikami. Jeśli Branson się nie myli, to stopień troszczenia się personelu LOT o pasażerów powinien oscylować w okolicach zera. Czy tak jest? Niewielu to sprawdzi. Powód? Systematyczne odwoływanie i opóźnianie lotów. Sam tego wielokrotnie doświadczyłem.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Wielki zakład Europy o Indie
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska
Opinie Ekonomiczne
Joanna Pandera: „Jezioro damy tu”, czyli energetyka w rekonstrukcji
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Big tech ma narodowość i twarz Donalda Trumpa