Trzeci silnik przemysłu miedziowego

Dziś nawet najprostszy samochód ma około 1 km przewodów, głównie do zasilania i sterowania. Pojazdy elektryczne potrzebują trzy razy więcej miedzi niż spalinowe.

Publikacja: 16.10.2018 21:00

Trzeci silnik przemysłu miedziowego

Foto: Bloomberg

KGHM jest globalną firmą, jednym z najważniejszych graczy w swojej branży. Wyraźnie to widać podczas takich spotkań, jak ostatni LME Week (doroczne wydarzenie ogranizowane przez The London Metal Exchange – red.). Świat liczy się z nami, nasze zdanie i pozycja są uznawane w branży. Warto pamiętać o tym, bo to szczególna sytuacja, kiedy jako polski gigant wpływamy silnie nie tylko na region i na polską gospodarkę, ale także bardzo poważnie na światowe rynki.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Cud zielonej wyspy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama