Aktualizacja: 05.11.2015 21:00 Publikacja: 05.11.2015 21:00
Beata Drewnowska
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek
Wystarczy nie zgodzić się na warunki sieci handlowej, która naciska na obniżanie cen. Producent czekolady zdecydował się na ostre negocjacje, więc teraz grozi mu, że od 2016 r. jego produkty znikną z Biedronki. O tym, że łaska dyskontów na pstrym koniu jeździ, przekonało się już wiele firm. Jednak niewiele odważyło się, aby tak otwarcie przyznać, że nie da się dłużej zaciskać pasa dla utrzymania kontraktu z siecią, nawet dużego. Wprawdzie po ujawnieniu informacji o trudnych rozmowach akcje Wawelu znacznie straciły na wartości, ale Biedronka zobaczyła, że ma do czynienia z twardym graczem. Czy w ślady Wawelu pójdą kolejne firmy? Czy powiedzą „nie" sieciom, które walcząc o rynek, wywierają coraz większą presję na obniżanie cen?
Nawet jeśli ostatnie wydarzenia na Półwyspie Iberyjskim nie były skutkiem wrogiej działalności, to pokazały pote...
Polsce brakuje koordynatora transformacji regionów węglowych. Czas ucieka, a wraz z nim mogą uciec pieniądze.
Koniec lania wody. Wyborcy nie interesuje, czy przyszły prezydent uprawia jogging czy boks. Od kandydata/kandyda...
Jeśli chcemy budować silną armię, to musimy zwiększyć jej finansowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to powinniśmy… z...
W cztery lata liczba pracujących emerytów wzrosła aż o 30 proc. To skutek dobrej koniunktury, ale i korzystnych...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas