Reklama
Rozwiń
Reklama

Energa: trudno stworzyć atrakcyjną ofertę dla klientów

Większość sprzedawanej przez nas energii kupujemy na rynku od konkurentów. Niezwykle trudno jest w takich warunkach stworzyć atrakcyjną ofertę dla klientów – przyznaje Roman Pionkowski, p.o. prezesa Energi w rozmowie z Anetą Wieczerzak-Krusińską.

Publikacja: 28.12.2015 20:00

Energa: trudno stworzyć atrakcyjną ofertę dla klientów

Foto: materiały prasowe

Poprzedni zarząd przygotowywał strategię, która utknęła na radzie nadzorczej. Czy zostanie wyrzucona do kosza i jeszcze raz sformułowana, czy niebawem ją ogłosicie?

Strategia nie będzie ogłoszona przed jej zatwierdzeniem przez radę nadzorczą. Decyzję w tym zakresie będzie podejmować już zarząd w pełnym składzie, który będzie wyłoniony na przełomie roku.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama