Aktualizacja: 11.04.2016 22:00 Publikacja: 11.04.2016 22:00
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek
Ale widać także efekty programu budowy autostrad i dróg ekspresowych, z których korzysta coraz większa liczba pojazdów. Obecnie przeciętny ruch na nich jest średnio ponaddwukrotnie wyższy niż na pozostałych drogach. Co ważniejsze, luźniej robi się na dotychczasowych jednojezdniowych trasach, które – tam gdzie jest to możliwe – przestają odgrywać rolę traktów tranzytowych.
Wraz z rozwojem nowoczesnej infrastruktury, mimo coraz większego strumienia pojazdów, spada liczba wypadków – w 2015 r. było ich o 2269 mniej niż rok wcześniej, liczba ofiar śmiertelnych spadła o blisko 300, a rannych o ponad 3 tys. I choć pod względem bezpieczeństwa na drogach wciąż daleko nam do europejskich liderów, cieszy, że sytuacja się poprawia.
Największe zaskoczenie pierwszej tury wyborów prezydenckich? Sumaryczny wynik kandydatów konfederackich Grzegorz...
Statystyka pokazuje, że nie ma uzasadnienia dla marnej obecności posłów na sali sejmowej podczas np. sesji odpow...
Może warto, dyskutując o unijnej dyrektywie w sprawie jawności płac, sięgnąć do wniosków płynących z tekstu spis...
Inflacja bazowa spadła i znalazła się w paśmie dopuszczalnych wahań wokół celu inflacyjnego NBP. Ale jeszcze nie...
Informacja, że na Wyspach Brytyjskich nasi rodacy zarabiają lepiej od miejscowych, paradoksalnie prowadzi do wni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas