Reklama

Strategia cyfrowa czy strategiczna cyfryzacja

Firmy stoją dziś przed wyborem, który można określić „cyfryzacja albo śmierć" – pisze partner zarządzający Deloitte Digital w Europie Środkowej.

Publikacja: 09.05.2016 19:28

Strategia cyfrowa czy strategiczna cyfryzacja

Foto: materiały prasowe

Firmy stoją dziś przed wyborem, który można określić „cyfryzacja albo śmierć". W jakim stopniu coraz bardziej wkraczające w nasze otoczenie technologie zmienią mój biznes? I czy można decyzję o wejściu w digital odłożyć w czasie? Co będzie większym błędem: wejście w digital za wcześnie czy za późno?

Na naszych oczach zmienia się rynek usług i produktów, a wraz z nim przyzwyczajenia i oczekiwania klientów. W ciągu ostatniej godziny znaczna część z nas zrobiła być może przelew bankowy, odebrała wyniki badań, zapisała dziecko do szkoły, zarezerwowała pensjonat na weekend i kupiła letnie opony. Co łączy te czynności? Wszystkich można dokonać bez konieczności wychodzenia z domu, za pośrednictwem internetu dostępnego w laptopie, smartfonie lub tablecie.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Dziękuję Karolowi Nawrockiemu za euro
Opinie Ekonomiczne
Marek Kowalski, FPP: Domański na czwórkę. Na zachętę. Na wyższe oceny na ministerialnym świadectwie trzeba jeszcze trochę popracować
Opinie Ekonomiczne
Jacek Bartkiewicz: Listy zastawne to potężny impuls dla całej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Optymalna wielkość rządu
Opinie Ekonomiczne
Dekada realizacji Agendy 2030 w UE. Analiza postępów i barier
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama