Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 06.06.2016 21:02 Publikacja: 06.06.2016 21:02
Foto: materiały prasowe
Rz: Drupa to największe na świecie targi poligraficzne. Czym chwali się Canon?
Iain Maxwell: Impreza pokazuje siłę naszej marki i różnorodność oferowanych produktów. Canon prezentuje szeroką gamę rozwiązań, które wspierają dostawców usług druku w rozwoju ich potencjału biznesowego. Nasz model biznesowy składa się z dwóch segmentów: konsumenckiego (B2C) i biznesowego (B2B). Podczas tych targów skupiamy się na relacjach B2B, dzięki temu docieramy do klientów i partnerów – w różnych sektorach. Jednak wiele rozwiązań prezentowanych na drupie dotyczy także rynku konsumenckiego. Te rozwiązania przenikają się.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Tegoroczna ekonomiczna Nagroda Nobla trafiła do naukowców zajmujących się innowacjami oraz „kreatywną destrukcją...
Ustawa o obywatelstwie jak czarna polewka? Jeśli imigranci obecni w Polsce tu nie zakotwiczą, kto będzie nam bud...
Polska stoi na rozdrożu: z jednej strony hamuje unijne cele klimatyczne, z drugiej traci szansę, by stać się lid...
Polska próbuje nie tylko dostosować krajowe przepisy do wymogów unijnych, ale wręcz dokonać kodyfikacji prawa cy...
Bez międzypartyjnego konsensu politycznego, obejmującego rozpisany na 2-3 kadencje plan redukcji wydatków i podw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas