Reklama

Iain Maxwell: Canon Polska: Stawiam na rozwój usług biznesowych

Koszty pracy nad Wisłą są nadal stosunkowo niskie - mówi Iain Maxwell, dyrektor zarządzający Canon Polska

Publikacja: 06.06.2016 21:02

Iain Maxwell: Canon Polska: Stawiam na rozwój usług biznesowych

Foto: materiały prasowe

Rz: Drupa to największe na świecie targi poligraficzne. Czym chwali się Canon?

Iain Maxwell: Impreza pokazuje siłę naszej marki i różnorodność oferowanych produktów. Canon prezentuje szeroką gamę rozwiązań, które wspierają dostawców usług druku w rozwoju ich potencjału biznesowego. Nasz model biznesowy składa się z dwóch segmentów: konsumenckiego (B2C) i biznesowego (B2B). Podczas tych targów skupiamy się na relacjach B2B, dzięki temu docieramy do klientów i partnerów – w różnych sektorach. Jednak wiele rozwiązań prezentowanych na drupie dotyczy także rynku konsumenckiego. Te rozwiązania przenikają się.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Wymarzony pakiet mikołajkowy!

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Chłoń-Domińczak: Dlaczego ekonomiści rozmawiają o demografii
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Krakowiak: Regulacje nie są lekiem na wszystko
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Bułgaria, czyli o znaczeniu sprawnych instytucji
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Twarda składka (zdrowotna) do zgryzienia
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Prof. Beata Javorcik: Stary wspaniały świat?
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama