Reklama

Iain Maxwell: Canon Polska: Stawiam na rozwój usług biznesowych

Koszty pracy nad Wisłą są nadal stosunkowo niskie - mówi Iain Maxwell, dyrektor zarządzający Canon Polska

Publikacja: 06.06.2016 21:02

Iain Maxwell: Canon Polska: Stawiam na rozwój usług biznesowych

Foto: materiały prasowe

Rz: Drupa to największe na świecie targi poligraficzne. Czym chwali się Canon?

Iain Maxwell: Impreza pokazuje siłę naszej marki i różnorodność oferowanych produktów. Canon prezentuje szeroką gamę rozwiązań, które wspierają dostawców usług druku w rozwoju ich potencjału biznesowego. Nasz model biznesowy składa się z dwóch segmentów: konsumenckiego (B2C) i biznesowego (B2B). Podczas tych targów skupiamy się na relacjach B2B, dzięki temu docieramy do klientów i partnerów – w różnych sektorach. Jednak wiele rozwiązań prezentowanych na drupie dotyczy także rynku konsumenckiego. Te rozwiązania przenikają się.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Hubert Kozieł: Kreatywna destrukcja w skali międzykontynentalnej
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Kto na starość poda zupę politykom PiS?
Opinie Ekonomiczne
Aktywistki klimatyczne: Przestańmy hamować, zacznijmy inwestować w silny polski przemysł
Opinie Ekonomiczne
Dyrektywa o cyberbezpieczeństwie: idziemy znacznie dalej na tle Europy
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Pod wodą, czyli jak podejść do nierównowagi fiskalnej
Reklama
Reklama