Iain Maxwell: Canon Polska: Stawiam na rozwój usług biznesowych

Koszty pracy nad Wisłą są nadal stosunkowo niskie - mówi Iain Maxwell, dyrektor zarządzający Canon Polska

Publikacja: 06.06.2016 21:02

Iain Maxwell: Canon Polska: Stawiam na rozwój usług biznesowych

Foto: materiały prasowe

Rz: Drupa to największe na świecie targi poligraficzne. Czym chwali się Canon?

Iain Maxwell: Impreza pokazuje siłę naszej marki i różnorodność oferowanych produktów. Canon prezentuje szeroką gamę rozwiązań, które wspierają dostawców usług druku w rozwoju ich potencjału biznesowego. Nasz model biznesowy składa się z dwóch segmentów: konsumenckiego (B2C) i biznesowego (B2B). Podczas tych targów skupiamy się na relacjach B2B, dzięki temu docieramy do klientów i partnerów – w różnych sektorach. Jednak wiele rozwiązań prezentowanych na drupie dotyczy także rynku konsumenckiego. Te rozwiązania przenikają się.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Nie tylko meble. Polska gospodarka wpada w pułapkę
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Czy warto deregulować?
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Wybory prezydenckie w KGHM
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Qui pro quo, czyli awantura o składkę
Opinie Ekonomiczne
RPP tnie stopy. Adam Glapiński ruszył z pomocą Karolowi Nawrockiemu
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem