Reklama
Rozwiń

Iain Maxwell: Canon Polska: Stawiam na rozwój usług biznesowych

Koszty pracy nad Wisłą są nadal stosunkowo niskie - mówi Iain Maxwell, dyrektor zarządzający Canon Polska

Publikacja: 06.06.2016 21:02

Iain Maxwell: Canon Polska: Stawiam na rozwój usług biznesowych

Foto: materiały prasowe

Rz: Drupa to największe na świecie targi poligraficzne. Czym chwali się Canon?

Iain Maxwell: Impreza pokazuje siłę naszej marki i różnorodność oferowanych produktów. Canon prezentuje szeroką gamę rozwiązań, które wspierają dostawców usług druku w rozwoju ich potencjału biznesowego. Nasz model biznesowy składa się z dwóch segmentów: konsumenckiego (B2C) i biznesowego (B2B). Podczas tych targów skupiamy się na relacjach B2B, dzięki temu docieramy do klientów i partnerów – w różnych sektorach. Jednak wiele rozwiązań prezentowanych na drupie dotyczy także rynku konsumenckiego. Te rozwiązania przenikają się.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Sushi zamiast mieszkania?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Wielki zakład Europy o Indie
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska
Opinie Ekonomiczne
Joanna Pandera: „Jezioro damy tu”, czyli energetyka w rekonstrukcji
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Big tech ma narodowość i twarz Donalda Trumpa