Aktualizacja: 19.10.2016 20:24 Publikacja: 19.10.2016 20:24
Foto: Archiwum
Pocztowcy wiedzą, że w ich branży konfitury są ukryte na rynku przesyłek, rosnącym w ogromnym tempie dzięki zakupom online, które Polacy coraz częściej wybierają zamiast czasochłonnej wycieczki do galerii handlowej. Wśród pocztowców jest też świadomość tego, że nie wystarczy wysłać doręczyciela z paczką, bo po pierwsze to droższe od np. paczkomatu konkurencji, a po drugie zawsze jest ryzyko, że adresat będzie poza domem, więc i tak przyjdzie mu dreptać na pocztę. A skoro placówki pocztowe nie są czynne świątek piątek od świtu do późnej nocy, to trzeba znaleźć bardziej dostępne, np. stacje paliw czy kioski Ruchu. To właściwy kierunek myślenia.
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Choć wicepremier Kosiniak-Kamysz właśnie ogłasza kolejny kontrakt na sprzedaż polskiego uzbrojenia, to prawda je...
Dziwnym trafem elektryfikacja motoryzacji nie stała się tematem kampanii prezydenckiej. I nie słychać, by kandyd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas