Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.11.2016 06:42 Publikacja: 17.11.2016 19:14
Foto: materiały prasowe
Rz: Od początku listopada dwie należące do FM Banku PBP marki (BIZ Bank i Bank Smart), a także sam bank, zmieniają nazwę na Nest Bank. Na jakim segmencie rynku będziecie się koncentrować?
Kierujemy naszą ofertę do rodzin, a mówiąc bardziej „po bankowemu" skupimy się na dwóch segmentach: klientach detalicznych oraz mikroprzedsiębiorstwach. W tym pierwszym oferujemy konta osobiste i lokaty, a nowością w naszej ofercie są produkty consumer finance, w tym drugim zaś, który od lat istnieje w banku, zamierzamy skoncentrować się na dwóch grupach: profesjonalistach (prawnikach, lekarzach, dentystach) i innych osobach prowadzących własną działalność gospodarczą. Obecnie mamy 150 tys. klientów, z czego dwie trzecie stanowią detaliczni, ale z czasem ta proporcja będzie się zmieniać na korzyść klientów detalicznych. Za kilka lat, chcemy mieć około 1 mln klientów. Nie interesują nas kredyty mieszkaniowe.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zamrożone rosyjskie aktywa to polityczna bomba z opóźnionym zapłonem. Ich blokada wymaga odnawiania co sześć mie...
Duże wymogi, mało czasu na wdrożenie – lata mijają, a przepisy o realizacji inwestycji mieszkaniowych (i nie tyl...
Ostatnie dni zmienią USA na zawsze. Senat przyjął ustawę Donalda Trumpa, która wpędzi miliony w ubóstwo, a nowa...
Polskie Sieci Elektroenergetyczne oraz pełnomocnik rządu ds. strategicznej infrastruktury energetycznej planują...
Skoro ślub córki prezydenta odbił się wielkim echem w serwisach społecznościowych, żal zmarnować tak dobrą rekla...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas