Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.11.2016 06:42 Publikacja: 17.11.2016 19:14
Foto: materiały prasowe
Rz: Od początku listopada dwie należące do FM Banku PBP marki (BIZ Bank i Bank Smart), a także sam bank, zmieniają nazwę na Nest Bank. Na jakim segmencie rynku będziecie się koncentrować?
Kierujemy naszą ofertę do rodzin, a mówiąc bardziej „po bankowemu" skupimy się na dwóch segmentach: klientach detalicznych oraz mikroprzedsiębiorstwach. W tym pierwszym oferujemy konta osobiste i lokaty, a nowością w naszej ofercie są produkty consumer finance, w tym drugim zaś, który od lat istnieje w banku, zamierzamy skoncentrować się na dwóch grupach: profesjonalistach (prawnikach, lekarzach, dentystach) i innych osobach prowadzących własną działalność gospodarczą. Obecnie mamy 150 tys. klientów, z czego dwie trzecie stanowią detaliczni, ale z czasem ta proporcja będzie się zmieniać na korzyść klientów detalicznych. Za kilka lat, chcemy mieć około 1 mln klientów. Nie interesują nas kredyty mieszkaniowe.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polska wchodzi dziś do europejskiej ligi. Stoi przed wyborem: czy wykorzysta swój potencjał, czy ugrzęźnie na pó...
Nasze lotnictwo zestrzeliło rosyjskie drony za pomocą rakiet, które były od nich wielokrotnie bardziej kosztowne...
W pilotażu skróconego czasu pracy najciekawsze są trzy kwestie: jakie pomysły zaproponują pracodawcy, z jakich b...
Wtargnięcie rosyjskich dronów może okazać się przełomem dla Władysława Kosiniaka-Kamysza.
Historia uczy nas, że systemy centralnego planowania są nieskuteczne. Jak pokazuje przykład Węgier, to samo doty...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas