Aktualizacja: 21.06.2017 21:24 Publikacja: 21.06.2017 21:24
Anita Błaszczak
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała
Był to (i dobrze, że nadal jest) jeden z najbardziej sensownych sposobów wydawania publicznych pieniędzy na rozwój eksportu i budowę wizerunku Polski w świecie. Raz, że zachęca firmy do wychodzenia w świat pod własną marką, a dwa, że skłania je do współpracy. Przygotowując stoiska w narodowych pawilonach, producenci chcąc nie chcąc nawiązują bliższe relacje, co potem zachęca ich do wspólnych projektów. Tym bardziej że częstsze wyjazdy na dofinansowane przez rząd branżowe targi pozwalają podpatrzyć, jak współdziałają ze sobą firmy z innych państw.
Inflacja bazowa spadła i znalazła się w paśmie dopuszczalnych wahań wokół celu inflacyjnego NBP. Ale jeszcze nie...
Informacja, że na Wyspach Brytyjskich nasi rodacy zarabiają lepiej od miejscowych, paradoksalnie prowadzi do wni...
Programy kandydatów na prezydenta są w najlepszym przypadku „pilotami” inicjatyw, którymi za dwa i pół roku kusi...
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas