Reklama
Rozwiń

LPP Jacek Kujawa: Logistyka zmieniła rynek mody

Albo dziś będziemy pierwsi, albo za pięć lat możemy zwijać manatki. Jeśli ktoś nie podąży z duchem rewolucji, to go nie będzie – mówi wiceprezes LPP Jacek Kujawa.

Aktualizacja: 23.08.2017 09:23 Publikacja: 22.08.2017 19:42

LPP Jacek Kujawa: Logistyka zmieniła rynek mody

Foto: materiały prasowe

Rz: Klienci coraz chętniej kupują odzież przez internet. Dlaczego?

Nie chodzi tylko o to, że chętnie kupują. Badania pokazują, że ponad 70 proc. decyzji zakupowych zaczyna się w internecie. A to oznacza, że jeżeli marka nie będzie widoczna, nie będzie wystarczająco mocno promować się na portalach, nie będzie mieć opisu swojego produktu w internecie, to na tym straci. Jeśli przegramy wojnę o uwagę klientów w sieci, to nie zobaczymy też ich w sklepie. I to jest główny motor rozwoju rewolucji digitalowej. Jeszcze pięć lat temu było mnóstwo dyskusji o tym, że trzeba dać klientowi możliwość przymierzenia ubrania wirtualnie. Były poszukiwania technologii, które miały zatrzeć linię między samym oglądaniem obrazka a przymierzaniem. Okazało się, że teraz nikt tego nie pamięta, logistyka zwrotna odmieniła rynek fashion. Teraz można zamówić trzy różne rozmiary, przymierzyć i zostawić ten jeden, który pasuje, a resztę odesłać na koszt firmy.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Michał Hetmański, Kamil Laskowski: Hutnictwo to wyjątek od piastowskiej doktryny Tuska
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Obniżka podatków to miraż. Należałoby je podnieść – na obronę
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Stanowiska coraz większego ryzyka