Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.08.2017 09:23 Publikacja: 22.08.2017 19:42
Foto: materiały prasowe
Rz: Klienci coraz chętniej kupują odzież przez internet. Dlaczego?
Nie chodzi tylko o to, że chętnie kupują. Badania pokazują, że ponad 70 proc. decyzji zakupowych zaczyna się w internecie. A to oznacza, że jeżeli marka nie będzie widoczna, nie będzie wystarczająco mocno promować się na portalach, nie będzie mieć opisu swojego produktu w internecie, to na tym straci. Jeśli przegramy wojnę o uwagę klientów w sieci, to nie zobaczymy też ich w sklepie. I to jest główny motor rozwoju rewolucji digitalowej. Jeszcze pięć lat temu było mnóstwo dyskusji o tym, że trzeba dać klientowi możliwość przymierzenia ubrania wirtualnie. Były poszukiwania technologii, które miały zatrzeć linię między samym oglądaniem obrazka a przymierzaniem. Okazało się, że teraz nikt tego nie pamięta, logistyka zwrotna odmieniła rynek fashion. Teraz można zamówić trzy różne rozmiary, przymierzyć i zostawić ten jeden, który pasuje, a resztę odesłać na koszt firmy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ostatnie działania rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną odpowiedzią na problemy sektora. To żo...
Politycy – od prezydenta elekta Karola Nawrockiego po rządzącą KO – ściemniają, obiecując Polakom większą kwotę...
Podniecony swoimi sukcesami Władimir Władimirowicz Putin postanowił iść w ślady Władimira Iljicza, który przewid...
Chcemy rozmawiać o tym, co się w gospodarce udało, ale też, co poszło nie tak, gdzie system zawiódł, jakie refor...
Jeśli stanowiska we władzach spółek Skarbu Państwa – tradycyjnie już obarczone ryzykiem politycznym – zostaną je...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas