Grażyna Karłowska: Potrzebne jest szerokie grono partnerów

Rozwój przemysłów morskich wymaga kooperacji szerokiego grona partnerów przemysłowych – mówi Grażyna Karłowska, prezes zarządu Targów Warszawskich.

Publikacja: 03.09.2017 19:15

Grażyna Karłowska: Potrzebne jest szerokie grono partnerów

Foto: materiały prasowe

Rz: Międzynarodowe Targi Morskie Baltexpo istnieją na rynku targowym nieprzerwanie od 1982 roku. Co stoi za powodzeniem tej imprezy?

Grażyna Karłowska: Targi Baltexpo powstały w czasie, gdy polski przemysł stoczniowy rozwijał się wyjątkowo dynamicznie. Potem ewoluowały wraz ze zmianami w polskiej i światowej gospodarce morskiej. Za sukcesem tej imprezy stoi środowisko dążące do budowania silnej polskiej gospodarki morskiej, zorientowane na rozwój nowoczesnych technologii. Przez wszystkie te lata Baltexpo budowało renomę, opierając się na współpracy z przedstawicielami gospodarki morskiej, środowiskami zaangażowanymi w rozwój przemysłów morskich, z administracją rządową i samorządową. Na sukces składa się również współpraca z instytucjami, które objęły Baltexpo patronatem, partnerami, w tym naukowymi, oraz mediami.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Opinie Ekonomiczne
Leszek Pacholski: Interesy ludzi nauki nie uwzględniają potrzeb polskiej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Jak skrócić tydzień pracy w Polsce
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Stanisław Stasiura: Kanada – wybory w czasach wojny celnej