Reklama

Grażyna Karłowska: Potrzebne jest szerokie grono partnerów

Rozwój przemysłów morskich wymaga kooperacji szerokiego grona partnerów przemysłowych – mówi Grażyna Karłowska, prezes zarządu Targów Warszawskich.

Publikacja: 03.09.2017 19:15

Grażyna Karłowska: Potrzebne jest szerokie grono partnerów

Foto: materiały prasowe

Rz: Międzynarodowe Targi Morskie Baltexpo istnieją na rynku targowym nieprzerwanie od 1982 roku. Co stoi za powodzeniem tej imprezy?

Grażyna Karłowska: Targi Baltexpo powstały w czasie, gdy polski przemysł stoczniowy rozwijał się wyjątkowo dynamicznie. Potem ewoluowały wraz ze zmianami w polskiej i światowej gospodarce morskiej. Za sukcesem tej imprezy stoi środowisko dążące do budowania silnej polskiej gospodarki morskiej, zorientowane na rozwój nowoczesnych technologii. Przez wszystkie te lata Baltexpo budowało renomę, opierając się na współpracy z przedstawicielami gospodarki morskiej, środowiskami zaangażowanymi w rozwój przemysłów morskich, z administracją rządową i samorządową. Na sukces składa się również współpraca z instytucjami, które objęły Baltexpo patronatem, partnerami, w tym naukowymi, oraz mediami.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama