Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.07.2018 21:00 Publikacja: 26.07.2018 21:00
Foto: Fotolia
Samorządy już od ubiegłego roku mocno sypią zamówieniami na ekologiczne autobusy. Co istotne, nie tylko w największych aglomeracjach chcą jeździć z prądem: w niespełna stutysięcznym Jaworznie takie pojazdy już za dwa lata mają stanowić aż 80 proc. miejskiego taboru. Analitycy oceniają, że w tym czasie ok. 7 proc. wszystkich autobusów miejskich w Polsce powinno jeździć wyłącznie na bateriach. Konsekwencje będą szersze: za wymianą pojazdów pójdą inwestycje w nowe zajezdnie oraz infrastrukturę ładowania na końcowych przystankach. Przykładowo w Zielonej Górze, w ramach elektryfikacji taboru powstanie nowe centrum przesiadkowe, zostanie także przebudowany układ ulic w pobliżu dworca kolejowego.
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas