Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.10.2018 21:00 Publikacja: 17.10.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Do Wrocławia właśnie wchodzi wspierany przez Ubera startup z czterema setkami e-hulajnóg do wypożyczenia, a w internecie furorę robi filmik z szefem Rady Europejskiej Tuskiem mknącym na e-hulajnodze tej firmy przez zaułki Paryża. Gdy były premier wpadnie do rodzinnego Sopotu, będzie mógł po sąsiedzku w Gdańsku pokazać się na rowerze elektrycznym, bo miasto tworzy system takich pojazdów.
Wszystkie te informacje podkreślają tylko klapę, jaką okazał się państwowy program indywidualnej motoryzacji opartej na prądzie. Żeby dostrzec u nas liczbę rejestrowanych e-aut, potrzeba nie tyle dobrej lupy, ile silnego mikroskopu. To zaledwie 0,09 proc. rejestrowanych samochodów osobowych. Co gorsza, wskaźnik ten maleje – dwa lata temu sięgał 0,1 proc. Średnia unijna jest osiem razy wyższa, a w zakupach aut na prąd wyprzedzają nas Czesi, Węgrzy i Rumuni.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Działania prezydenta Karola Nawrockiego wetujące rządową ustawę wspomagającą społeczność ukraińską w Polsce są b...
Polska wchodzi dziś do europejskiej ligi. Stoi przed wyborem: czy wykorzysta swój potencjał, czy ugrzęźnie na pó...
Nasze lotnictwo zestrzeliło rosyjskie drony za pomocą rakiet, które były od nich wielokrotnie bardziej kosztowne...
W pilotażu skróconego czasu pracy najciekawsze są trzy kwestie: jakie pomysły zaproponują pracodawcy, z jakich b...
Wtargnięcie rosyjskich dronów może okazać się przełomem dla Władysława Kosiniaka-Kamysza.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas