Reklama
Rozwiń
Reklama

Telekomy na rozstaju dróg

Obecne sposoby walki o klienta mogą zaprowadzić polskich operatorów w ślepą uliczkę, blokując szanse na dalszy rozwój – piszą menedżerowie A.T. Kearney.

Aktualizacja: 02.08.2015 22:23 Publikacja: 02.08.2015 21:00

Telekomy na rozstaju dróg

Foto: Bloomberg

Europejskie firmy telekomunikacyjne stanęły w obliczu poważnego wyzwania: wprawdzie ruch w sieciach komórkowych stale rośnie (średnio o 61 proc. rocznie), jednak nie przekłada się to na wzrost przychodów.

W kręgach kierowniczych firm – operatorów telekomunikacyjnych dominują więc nastroje pesymistyczne. 70 proc. członków zarządów twierdzi, że ich firmy nie są odpowiednio przygotowane, by zmierzyć się z wyzwaniami przyszłości, i że pomimo znacznego wzrostu ruchu w sieci nie uda się im zwiększyć przychodów. Taki obraz nastrojów w branży wyłania się z badania na temat przyszłości rynku telekomunikacyjnego, przeprowadzonego przez firmę doradczą A.T. Kearney, której eksperci rozmawiali z 61 członkami zarządów 46 operatorów działających w 25 krajach europejskich.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama