Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.09.2015 21:00 Publikacja: 30.09.2015 21:00
Witold M. Orłowski, profesor Politechniki Warszawskiej, główny doradca ekonomiczny PwC w Polsce
Foto: Fotorzepa, RP Radek Pasterski
Według badań Niemcy uważane są dziś za trzecią, po Japonii i Szwajcarii, najwyżej cenioną na świecie „markę kraju". Innymi słowy, kojarzą się najlepiej jak można.
No, a z czym głównie kojarzą się na świecie Niemcy? Jak pisał nieżyjący już znawca problematyki marek Wally Olins, postrzegane są na świecie przede wszystkim „jako kraj produkujący doskonałe samochody, przez co także inne technologicznie zaawansowane, kosztowne produkty". To znakomite skojarzenia: solidność, jakość, niezawodność, prestiż i bezpieczeństwo dla konsumenta.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niepewność – to słowo eksperci powtarzają jak mantrę próbując wyjaśnić, co dzieje się na polskim rynku pracy. Ko...
Największy polski emitent gazów cieplarnianych przedstawił swoją strategię do 2035 roku. Węgiel w niej jest i go...
Sekując lotnisko w Modlinie partia Jarosława Kaczyńskiego – paradoksalnie – osłabiła szanse na sukces swojego sz...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Czy odpowiedzią na 30-proc. cła Trumpa nałożone na Europę, może być europejskim podatek cyfrowy? To zachęciłoby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas