Reklama
Rozwiń
Reklama

Zdruzgotana legenda

Jeśli dziś pytać o najmocniejszą gospodarkę w Europie, nieodmiennie pada nazwy: Niemcy.

Publikacja: 30.09.2015 21:00

Witold M. Orłowski, profesor Politechniki Warszawskiej, główny doradca ekonomiczny PwC w Polsce

Witold M. Orłowski, profesor Politechniki Warszawskiej, główny doradca ekonomiczny PwC w Polsce

Foto: Fotorzepa, RP Radek Pasterski

Według badań Niemcy uważane są dziś za trzecią, po Japonii i Szwajcarii, najwyżej cenioną na świecie „markę kraju". Innymi słowy, kojarzą się najlepiej jak można.

No, a z czym głównie kojarzą się na świecie Niemcy? Jak pisał nieżyjący już znawca problematyki marek Wally Olins, postrzegane są na świecie przede wszystkim „jako kraj produkujący doskonałe samochody, przez co także inne technologicznie zaawansowane, kosztowne produkty". To znakomite skojarzenia: solidność, jakość, niezawodność, prestiż i bezpieczeństwo dla konsumenta.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama