Polacy ufają telekomom

Dobra wiadomość dla polskich operatorów: oczekiwania Polaków dają szansę firmom, które się pospieszą i włożą wysiłek w kompleksową obsługę klientów, dostarczając im wszystko: od sprzętu, przez aplikacje, po usługi i treści cyfrowe.

Publikacja: 14.01.2016 20:00

Z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą A.T. Kearney w 20 krajach Europy wynika, że oczekiwania Polaków wobec firm telekomunikacyjnych znacząco różnią się od oczekiwań obywateli pozostałych krajów Europy i Amerykanów. Polacy ufają swoim operatorom i chcą od nich znacznie bardziej kompleksowej obsługi.

Wprawdzie w tej chwili Polacy wydają prawie trzykrotnie mniej na aplikacje i treści cyfrowe niż Niemcy czy Francuzi i rzadziej korzystają z aplikacji mobilnych niż mieszkańcy Zachodu – aktywnie używa ich 22 proc. polskich internautów, podczas, gdy średnia dla Europy wynosi 25 proc., a dla bardziej zaawansowanych krajów 30 proc. Z dużym prawdopodobieństwem można jednak prognozować, że ta różnica wkrótce się zatrze i w tej dziedzinie Polacy dogonią Europejczyków.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Opinie Ekonomiczne
Żeby się chciało pracować, tak jak się nie chce
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne