Aktualizacja: 05.10.2016 22:12 Publikacja: 05.10.2016 22:08
Piotr Mazurkiewicz
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek
Statystyczny Polak nie czyta już prawie książek (tylko ok. 40 proc. może się pochwalić przebrnięciem przez choć jedną rocznie!), ale za to już częściej niż raz w roku idzie do kina. W tym roku sprzedaż biletów kinowych może sięgnąć rekordowych 51 mln sztuk. Czyżby odrodzenie kulturalne? Patrząc na listę najchętniej oglądanych filmów – niekoniecznie. Dominują kiepskie komedie i kreskówki, na które rodzice są ciągnięci przez pociechy – z pierwszej dziesiątki najpopularniejszych w tym roku widziałem właśnie tylko te, pozostałych nie zamierzam oglądać, chyba że za karę. Filmy, o których dyskutują krytycy czy które zdobywają nagrody na międzynarodowych festiwalach, wciąż docierają tylko do garstki odbiorców. Większość woli papkę w kolorowym opakowaniu, która wyleci z głowy równie szybko, jak do niej trafiła.
Programy kandydatów na prezydenta są w najlepszym przypadku „pilotami” inicjatyw, którymi za dwa i pół roku kusi...
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Choć wicepremier Kosiniak-Kamysz właśnie ogłasza kolejny kontrakt na sprzedaż polskiego uzbrojenia, to prawda je...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas