Reklama

Nie zarzynać moto-kury

Polski rynek samochodowy ma się coraz lepiej. A co ważne – powoli, z mozołem, ale chyba i skutecznie, wreszcie ucywilizuje się segment samochodów używanych.

Publikacja: 07.11.2016 20:38

Nie zarzynać moto-kury

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

W jego regulacji będą brać coraz większy udział importerzy. W ich interesie będzie dobrze zadbać o auto używane, które się sprzedaje z odpowiedzialnością za markę. To dobrze wróży polskiej motoryzacji.

Ta sytuacja powoduje zwiększenie popytu już na całym polskim rynku samochodowym, także jeśli chodzi o auta nowe. Bo biznes sam się nakręca. A sama Polska jest już siódmym co do wielkości rynkiem motoryzacyjnych w Europie. Importerzy wydają grube pieniądze na reklamy, gdzie widzimy coraz więcej marek, które pojawiają się w nich po raz pierwszy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Opinie Ekonomiczne
Wojciech Warski: O przywódcach i narzędziach przymusu ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Brak zaufania podcina nam skrzydła. Jest źle
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Napięty budżet i spóźniony refleks Adama Glapińskiego
Reklama
Reklama