Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie marki idą w świat

Kto by się spodziewał, że polska firma LPP jest w stanie otworzyć salon na renomowanej londyńskiej Oxford Street. To w końcu jeden z najdroższych adresów na handlowej mapie Europy.

Publikacja: 30.08.2017 22:01

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

W Londynie na najdroższych ulicach najemcy sklepów płacą rocznie średnio ponad 12 tys. euro za mkw. powierzchni. Ceny absolutnie zawrotne, kilkanaście razy przewyższające rekordowe stawki w Polsce. To znak, że na modzie można robić u nas pieniądze. W całym regionie w centrach handlowych pojawia się przynajmniej kilka szyldów doskonale znanych z Polski – CCC, cała grupa marek LPP, Gino Rossi... Można wymieniać jeszcze długo. Firmy sięgają teraz po znacznie trudniejsze, ale i bogatsze rynki zachodnioeuropejskie. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, choć firmy nie podkreślają raczej polskiego pochodzenia, stawiając na międzynarodowy wizerunek. Marce Reserved w wejściu na rynek brytyjski ma pomóc kampania z udziałem top modelki Kate Moss.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama