Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2017 21:19 Publikacja: 19.06.2017 18:47
Prof. Shanhui Fan (z lewej) i uczeń Sid Assawaworrarit
Foto: Stanford University, Mark Shwartz
Gdyby samochody elektryczne można było ładować podczas jazdy autostradą, praktycznie pozbylibyśmy się obaw o ograniczony zasięg podróży i znacznie obniżyli koszty. To może spowodować, że prąd stanie się standardowym paliwem dla pojazdów.
Profesor Shanhui Fan i Sid Assawaworrarit z Uniwersytetu Stanforda pokonali najważniejszą przeszkodę, na jaką natykano się w pracach nad zdalnym zasilaniem. Teraz ładowanie ruchomych obiektów stało się możliwe. Wyniki ich badań zostały opublikowane właśnie w czasopiśmie „Nature".
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas