Aktualizacja: 09.10.2015 11:00 Publikacja: 09.10.2015 11:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Jak rozwój handlu w Internecie wpływa na centra handlowe?
Marta Mikołajczyk-Pyrć, senior portfolio manager w Dziale Kompleksowego Zarządzania Nieruchomościami w firmie Savills: Dzięki rozwojowi e-commerce, liczba e-sklepów i ich użytkowników będzie wzrastać. Zasadniczo zmieniły się nawyki zakupowe wśród konsumentów, dodatkowo wywołane popularyzacją urządzeń mobilnych. Coraz popularniejsze są takie zjawiska jak showrooming. Pomimo wzrostu w ostatnim czasie sprzedaży w kategorii moda online, dalej lubimy kupować ubrania z dodatkami w galeriach handlowych. Podobnie dokonujemy zakupów obuwniczych czy kosmetyczno-perfumeryjnych. Efekt ROPO - czyli Research Online Purchase Offline - poszukiwanie w Internecie informacji o produktach i usługach, których zakup następuje w sklepie stacjonarnym, zależy od branży, w której działa dany najemca. Coraz częściej poszukujemy w sieci informacji o produktach, przede wszystkim z branży RTV AGD, ale miejsce zakupu już się dywersyfikuje w zależności od kategorii towarów.
W I kwartale 2025 r. na rynkach regionalnych w Polsce oddano 2,4 tys. mkw. biur. W całym roku może ich przybyć z...
Za nami połowa dwuletniego okresu na implementację nowelizacji dyrektywy EPBD. Prace nad krajowym planem renowac...
Oczy wielu deweloperów już kierują się na seniorów, czyli osoby wchodzące w jesień życia. Planowane są obiekty a...
W 2025 r. sprzedaż mieszkań raczej nie będzie istotnie lepsza niż w ubiegłym. Prawdziwym punktem zwrotnym będą k...
Coraz ważniejszym graczem na rynku nowoczesnych biur jest sektor publiczny. Urzędnicy nie są jednak typowymi naj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas