Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.10.2016 17:46 Publikacja: 07.10.2016 09:58
Sala konferencyjna Blue Water
Foto: Armstrong
Biuro podzielone na strefy w siedzibie firmy Skanska
Foto: Skanska
W biurze liczy się także wygląd korytarza
Foto: Ghelamco
Futurystyczne meble w Warsaw Spire
Foto: Ghelamco
Ekologiczne wnętrza w siedzibie firmy Skanska
Foto: Skanska
Nowe biuro Deloitte w budynku Q22
Foto: Materiały inwestora
Nowe biuro Aviva - strefa wypoczynku
Foto: Materiały prasowe
Nurek w sali konferencyjnej Aviva
Foto: Materiały prasowe
Nowe biuro Ghelamco -pracownicy chcieli mieć u siebie U2
Foto: Ghelamco
Doktor Craig Knight z University of Exeter przez ponad 12 lat badał różne środowiska pracy i doszedł do wniosku, że ascetyczne, minimalistycznie urządzone wnętrza nie wpływają dodatnio na poziom satysfakcji pracowników. Jego zdaniem, dużo lepiej sprawdzają się kreatywne przestrzenie, najlepiej takie, o których wyglądzie mogły zdecydować osoby korzystające z nich. To teoria, badanie z zagranicznego rynku. A jak jest w praktyce w Polsce? Zapytaliśmy największych deweloperów na rynku i projektantów o to, jakie biura dziś tworzą. Czy głos mają też ich użytkownicy?
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Deweloper rozpoczyna budowę mieszkań na południowym wybrzeżu Hiszpanii. Startuje pierwszy etap inwestycji 360° b...
Aż 80 proc. firm deweloperskich nie przewiduje zmian cenników – wynika z najnowszego indeksu nastrojów deweloper...
Ci, którzy mają zdolność kredytową, przestają się zastanawiać nad zakupem mieszkania. Wybierają mniejsze lokale,...
Pod koniec roku miliony właścicieli domów i mieszkań dostaną informację z gminy o wysokości podatku od nieruchom...
W Polsce powstaje 599,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. Ponad połowa zasili najmniejsze miejscowości – wynika z...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas