Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.05.2017 17:02 Publikacja: 18.05.2017 17:02
Foto: 123RF
Real Estate Impactor to nowa jakość na rynku konferencji w branży nieruchomości. Pozwala bowiem odetchnąć od metrów kwadratowych i warunków zabudowy na rzecz osobowości i zjawisk, które ten rynek kształtują i będą na niego wpływać w ciągu najbliższych lat. – W „Rzeczpospolitej" postawiliśmy na nieruchomości. To jedna z tych branż naszej gospodarki, z którą wiążemy najwięcej nadziei. Stąd plan konsekwentnego, mozolnego, ale przede wszystkim owocnego rozwijania tej tematyki w naszych mediach – mówi redaktor naczelny „Rzeczpospolitej" Bogusław Chrabota. – Kongres to w tej multimedialnej operacji jasny punkt. Dzięki niemu współpraca z sektorem będzie bardziej efektywna. A plany są jasne: chcemy być medium nieruchomościowym numer jeden – dodaje Bogusław Chrabota, który poprowadzi panel „Budowa lepszego świata? Globalne wyzwania z perspektywy branży nieruchomości" w pierwszym dniu konferencji. Jego goście: Barbara Kolm, prezes Instytutu Fryderyka A. von Hayek w Wiedniu i dyrektor austriackiego Centrum Ekonomii, Błażej Kucharski, dyrektor regionalny w Colliers International, oraz prawnik Michał Nielepkowicz, partner w kancelarii Nielepkowicz & Partnerzy, poruszą prawne aspekty związane z rynkiem nieruchomości w Polsce i Europie. Podczas sesji panelowych wspólnie z naszymi gośćmi z kraju i zagranicy zastanowimy się także m.in., czy talenty są siłą napędową dzisiejszych polskich miast, czy potrzebują one samorządowców czy wizjonerów, gdzie kończy się science fiction, a zaczyna inteligentny dom i jak dzisiejszy układ geopolityczny determinuje pozycję Polski na światowej mapie biznesowej. Nasi goście, z których wielu odgrywa znaczącą rolę w kształtowaniu polskiego rynku nieruchomości, pomogą nam przewidzieć, jakie trendy obowiązywać będą w ciągu najbliższych kilku lat. Odpowiedzią na te pytania będą również nagrody, jakie wręczymy podczas uroczystej gali pierwszego dnia Real Estate Impactor. Redakcja „Rzeczpospolitej" wyróżni osoby i firmy, dzięki którym w polskim krajobrazie doszło do znaczących zmian. Wyróżnimy autorów nowych ikon miast: budowli lub kompleksów, których stworzenie wymagało wizji i rozmachu – architektonicznego, biznesowego i urbanistycznego. Nagrodzimy też za wizje zmieniające oblicze miasta i czyniące je przyjaźniejszym dla mieszkańców. Docenimy też twórców obiektu, który wykorzystuje najnowsze rozwiązania technologiczne, zmniejszając obciążenie dla środowiska i kieszeni mieszkańców. Miejsce kongresu jest nieprzypadkowe. Gdynia to dziś jedno z najprężniej rozwijających się miast w Polsce, przyciągające nie tylko ofertą miejsc pracy i mieszkań, ale także atrakcyjną ofertą spędzania czasu wolnego – idealną mieszanką oferty kulturalnej, wypoczynkowej i sportowej. To też jedno z najczystszych ekologicznie miejsc w Polsce. Potwierdza to tytuł „Miasto przyszłości", przyznany w tym roku Gdyni przez wydawnictwo Financial Times już drugi raz z rzędu. To docenienie wysiłku całej wspólnoty samorządowej, wkładanego w nowoczesny rozwój Gdyni.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W Polsce powstaje 599,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. Ponad połowa zasili najmniejsze miejscowości – wynika z...
Promocje często obejmują mieszkania na ukończonych osiedlach. Taniej bywa też na początku budowy. Większego ruc...
Kapitał wrócił na rynek nieruchomości logistyczno-przemysłowych. Czas na rozwój kolejnego segmentu: centrów danych.
W II kwartale Polacy kupili w Hiszpanii ok. 1 tys. mieszkań i domów, utrzymując poziom obserwowany od kilku kwar...
Nie kupuj w ciemno – mówi Tomasz Woźniak, prawnik z agencji Freedom Nieruchomości.
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas