Quebonafide rozpoczął współpracę z Warnerem

Warner Music Poland oraz Grupa STEP, do której należy m.in. wytwórnia Step Records, ogłaszają partnerstwo i rozpoczynają współpracę biznesową.

Publikacja: 12.10.2022 12:54

Quebonafide rozpoczął współpracę z Warnerem

Foto: materiały prasowe

Step Records od ponad 15 lat buduje swoją pozycję na polskim rynku hip-hopowym. Kanał wideo wytwórni, który jest największym polskim muzycznym kanałem na portalu YouTube, posiada aktualnie 3,6 miliona subskrypcji i plasuje się na pierwszym miejscu wśród kanałów wytwórni hip-hopowych. Wyświetlenia wszystkich teledysków opublikowanych przez Step Records w serwisie YouTube przekroczyły już 3,5 miliarda wyświetleń.

Dotychczas opolski label współpracował z wieloma liczącymi się artystami polskiej rap-sceny. Odpowiada za dystrybucję m.in.: QueQuality, czyli Quebonafide, BOR, BDF, 2020, Wiadomo oraz wielu innych wytwórni i artystów działających „na swoim”. Poszerzył także swoją ofertę o nowe modele współpracy w ramach „rozszerzonej” dystrybucji – przykładem tego jest np. Nizioł – raper posiadający własny label, ale korzystający z kanałów YouTube należących do Step Records, na którym pojawiła się niemal cała czołówka polskiej rapowej sceny. Katalog Step Records składa się z ponad 150 albumów. StepHurt Dystrybucja odpowiedzialna jest natomiast za kilkukrotnie większą ilość wydawnictw, które setki razy pojawiały się w zestawieniach typu OLiS.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Muzyka popularna
Justin Timberlake i Alanis Morissette - światowe gwiazdy w Warszawie
Muzyka popularna
Jak Opole upamiętni Tyma i Trzcińskiego? Ania Iwanek wygrywa Premiery
Muzyka popularna
Nie żyje Brian Wilson, założyciel The Beach Boys, twórca rajskich brzmień
muzyka
Ola Jas: polska wokalistka z portugalską fascynacją zaśpiewa z NOSPR
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Muzyka popularna
Oasis powracają. Wielka bitwa o bilety. Czy Gallagherowie nie pobiją się na scenie?