Reklama

Czy popularność w Spotify przyniesie Fryderyki?

Już w piątek w Szczecinie odbędzie się gala Fryderyka, najważniejszej nagrody muzycznej w Polsce, przyznawanej w głosowaniu 1700 członków Akademii Fonograficznej, skupiającej artystów, producentów, wydawców, dziennikarzy. Po raz pierwszy partnerem gali jest Spotify.

Publikacja: 28.04.2022 11:10

Wokalistka sanah

Wokalistka sanah

Foto: PAP, Marcin Bielecki

Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify specjalnie dla "Rzeczpospolitej"

Rozdanie Fryderyków stanowi jeden z najważniejszych momentów roku w polskim przemyśle muzycznym, dlatego dołączenie do grona partnerów wydarzenia było dla nas decyzją naturalną. Cieszy też, że tak wielu spośród nominowanych artystów odnosi sukces na Spotify, zdobywając tam rzesze fanów. Dotyczy to na przykład Ambasadorek służącego wsparciu kobiet programu EQUAL: sanah, Kaśka Sochacka czy Hania Rani. Natomiast w gronie debiutów należy wyróżnić Szczyla oraz Dziwną Wiosnę, którzy byli również uczestnikami naszego programu RADAR, poświęconego wspieraniu wschodzących artystów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Muzyka popularna
The Cure, Nick Cave i David Byrne na Open’erze’26
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Muzyka popularna
Ozzy Osbourne potępia zza grobu marihuanę i wspomina jak zjadł głowę nietoperza
Muzyka popularna
Erykah Badu, królowa neo-soulu zaśpiewa w Gdyni dwa razy
Muzyka popularna
Ace Frehley, współzałożyciel Kiss, który „robił dym na scenie", nie żyje
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Muzyka popularna
Grzegorz Turnau: Unikam roli kustosza własnego muzeum
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama