Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.04.2021 21:00 Publikacja: 06.04.2021 21:00
Foto: Bloomberg
W przypadku pokolenia Z (do którego zalicza się zazwyczaj ludzi urodzonych po 1995 r.) aż 44 proc. wskazało YouTube jako źródło, z którego czerpią informacje dotyczące rynku. Na kolejnych miejscach pod względem popularności znalazły się informacje z platformy TikTok (41 proc.) oraz Instagrama (27 proc.). Do doradców finansowych zwraca się 21 proc. inwestorów z tej grupy wiekowej, a tylko 5 proc. sięga po informacje z gazet.
YouTube jest też najpopularniejszym źródłem informacji finansowych dla milenialsów (ludzi urodzonych między 1980 a 1995 r.). Po takie treści sięga tam 40 proc. inwestorów z tej grupy wiekowej. Kolejnymi pod względem popularności źródłami informacji są dla nich: rodzina i znajomi (31 proc.) oraz doradcy finansowi (29 proc.). Po informacje z gazet sięga 11 proc., czyli nieco mniej niż z portalu Reddit (12 proc.).
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas