- Nie sądziłem, że tak szybko będę reprezentował media z epoki kamienia łupanego – mówił Tomasz Lis na branżowej konferencji Forum IAB, zaczynając wystąpienie na temat swojego internetowego projektu, który ma być według jego zapowiedzi „polskim Huffington Post".

Jak tłumaczył, w sytuacji gdy wśród młodszych pokoleń coraz ważniejszym medium jest Internet, zdecydował się na start własnego projektu w sieci, w ramach którego będą publikowali Internauci, ale i znane osoby. Lis liczy na 500-800 tys. realnych użytkowników miesięcznie. – Chcemy pokazać, że w sieci jest miejsce na dobre, jakościowe dziennikarstwo i realną publiczną debatę – zapowiedział Lis, dodając, że ambicją projektu nie jest rywalizowanie z największymi portalami ogólnotematycznymi, jak Onet czy Gazeta.pl, ale znalezienie własnej niszy na rynku.

– Nad projektem pracujemy od kilku miesięcy, chcemy go uruchomić w styczniu przyszłego roku – zapowiedział Lis. Nie podał, kto będzie stanowił jego redakcję, ale za stronę techniczną portalu ma odpowiadać firma NextWeb Media.

W spocie reklamującym portal pokazanym na Forum portal został zapowiedziany m.in. jako stosujący nieinwazyjne reklamy i zamieszczający informacje z różnych dziedzin.

Projekt cosnowego.pl ma trzech udziałowców. Oprócz Tomasza Lisa są nimi:  Adam Płona z firmy Next Web Ventures i Robert Jędrzejczyk.